my beloved followers

Monday 2 May 2011

again. bukan rezeki ku. :(

Assalamualaikum. hye peeps! :)

dari kemaren kemaren lagi, ramai kengkawan post di facebook, diorang dah dapat tawaran MEDICMESIR tu. tapi aku tak laa heran sangat sebab, iyala. yang dapat tawaran tuu pun, semua budak budak yang result diorang kira gempak. huhaayy! aku happy untuk korang. congratez guys. :D  sehinggalah tadi, ada zoela sms aku and cakap yang si mide' dapat jugak tawaran tu and and and, dia cakap maybe aku pun dapat sebab result kami sama. 6,2,1.. tak laa hebat mana. so, dia suruh laa aku pergi cek email. tapi time tu, aku ngah learning d I.M. eish. "tak pa tak pa. sabar wahai hati." aku pujuk hati aku. habis jak aku learning, terooss aku balek rumah jam 12. sanggup ni aku meredah hujan mau balek awal ke rumah and sebelum ni pun, aku memang tak pernah balek awal kalau dah sampai di bandar. hehe. tak sabar betul dah mau cek email kan. huhuhu. sampai jak di rumah. alaaaa.. c amin *adek aku pakai laptop, main game. sanggup ni aku gaduh dengan dia berebut laptop tu. huh! dan akhirnya! dia bagi jugakk.. hehe. *aku memang selalu menang kalau hal rebut rebut ni. >< oke, then, dengan semangatnya, aku pun pergilah sign in email aku, bukak inbox and searching for message from MEDICMESIR. searching searching searching searching searching searching searching searching................ eish! apasal takda. aduuiii. macam mau nanges da. truz aku chat dengan zoela bagitau aku tak dapat. then, dia suruh aku cek lagi betul betul. aku yang lemah semangat ni pun, pegi laa cek inbox aku tuu lagi. scroll down berjuta puluh kali, takda jugak aku jumpa. "naa. sudah laa ziela. jangan berangan mau pegi sana." *hampa sebenarnya. huhu. sediiihhhh... nda pa laa. nda pa nda pa... bak kata zoela, rezeki ALLAH tuu luas. yeah. aku setuju 10000% dengan kau zoela! kasi naik semangat aku balek. huhu. yalaa. tak semestinya mau jadi doktor mesti pegi oversea kan. masuk matrix pun, kalau pointer dapat 4flat, boleh jugak kan sambung medic di u. maybe Allah menyediakan sesuatu yang lebih baik untuk aku in the future. who knows?? yang penting doa tuu mesti ada. kan kan kan. :') *kasi sedap hati sendiri. hehe.

kepada kengkawan aku yang terima tawaran tu, jangan konfius konfius lagi. kalau kamu dah fikir masak masak and rasa thats the best for you, pegi jak oke. aku sokong korang! (^_^) semoga kita semua dapat capai cita cita dan berjaya di dunia dan akhirat. AMIN~


yeah!! chaiyookk! :D

No comments:

Post a Comment