my beloved followers

Saturday 21 May 2011

oke. hari ney aku nak meluah. aku tak tau laa macam mana aku nak bagitau semua orang yang aku betul betul sedih tahap langit sekarang ney. betul! kalau aku bagitau korang aku tengah nangis time tengah buat entry ney, mesti korang semua tak percaya kan. yaa. sebab memang aku tak nangis pun. aku sebak ja ney. tak sama kan.

aku sedih. kawan kawan ku yang tercinta, yang tersayang, yang teronar, yang ter paling memahami perasaan ku, yang ter paling banyak kongsi ceritera suka suki diorang dengan aku, yang ter paling banyak share barang barang dengan aku, yang ter paling banyak buat aku hepi, buat aku ketawa, and ofkos, buat aku menangis jugak dengan semua suprise yang korang buat untuk aku time aku befday dari form one sampai laa form five, dan untuk tahun ney, aku yakin befday aku tak kan sambut dengan korang suma dah macam dulu dulu lagi sebab.... semua dah terpisah pisah. walaupun tak semua tapi majoriti dari kita. yea.. semua nya dah ada haluan masing masing. semua orang dah sambung belajar di tempat yang berbeza. kita semua dah terpisah pisah. sedih tau! serius! :'(


oke arr. tak nak post panjang panjang. sedih eh! by the way, saya sayang REVOLUTION 0610 forever! :')


No comments:

Post a Comment