my beloved followers

Sunday 22 May 2011

nurul.. owww nuruuulll! nurul antari!! :D





ei budak! hepi befday laa! kau faham ka apa aku cakap ney? hepi befday bhaaaa. kau ney! berapa banyak kali aku mau cakap?? hepi befday laaa budakk!! muahahaha! *takut kau kan, takut kan, takut kan??! errr. oke. aku tau tak seram. biarlaaaaa! :p

naa. nurul, tua giler babeng suda kau tuu. sedar sedar laa yea. 18 tahun suda kau. bole suda kau nonton filem favourite mu yang selama ney kau nonton tapok tapok. HAHA! wei nurul, oke laa aku wish bagus bagus ney. err... semoga panjang umur dan di murah kan rezeki, semoga sukses di dunia dan di akhirat. rajin rajin kau belajar. jangan jalan jak keja mu .jangan kuat ketawa. kalau mau ketawa pun, ayu ayu laa bha sikit. jangan jugak kuat mengutuk. HAHA! jangan jangan jangan... errr.. jangan curang dengan "kawan" mu. bhahaha!

oke. tak tau apa lagi mau cakap dengan kau ney. bila kita mau sambut befday mu? cakap kunun mau sambut di highway kan. tapi tapi tapi kau la spen. yaww! hehe. bha, dats ol! hope you always be happy, stay cute arr jangan trep cute. muehehe. lob u! FRIEND FOREVER! :D




p/s: hadiah mu nanti nanti laa yea. tunggu income dulu. hukhuk.

2 comments:

  1. ghahahahahah!kureng ko!stia bha sy sma c kwnn..ehekk!oitt!asika org yg bfday dia plak yg mnyepen!..ko la yg spen bhaa..aisshh..eyh..xda c abha kan,lw x..sma2 kita p hghway sna 2!hahhaa..kla..btw..tanx dude!fren 4ever!ahakzz

    ReplyDelete
  2. HAHA! eyaaa. ndada c ann. kurang konco. bha3. kau bagi laa aku duit. then aku yg pegi beli mknn. ngehehe. oke. huuu

    ReplyDelete