my beloved followers

Tuesday 3 May 2011

---> frust+happy+bingung -,-

Assalamualaikum.. hyellow peeps! 


aku nak cerita pasal kelmaren yea untuk entry kali ney. tak dapat update kemaren sebab terlalu terlampau tersangat penat. hehe.. oke, kemaren, dua dua news aku dapat. BAD NEWS and GOOD NEWS of course. so! nak cerita yang mana dulu? yang bad news ney dulu laa yea. *agak keberatan


oke kejap. nak ambek mood dulu. huuuuu.. huuuuu. hhhuuuhhh! weeeee... oke oke. tadi kan, aku kan, JPJ kan, kamu tau bha kan. cehh.. *sori bahasa hancur disebabkan mood yang tak berapa baik. oke. be serius. tadi aku JPJ. result? confirm laa korang dah tau jawapannya kan,. dah namanya BAD NEWS, of course laa FAILED. aku failed time test bukit. before start tuu, cikgu aku ada cakap, kalau boleh jangan pakai kereta yang ada label number 5  sebab clutch nya tinggi and minyaknya itu laa ini laa bla bla bla. yang penting pointnya, kereta tuu dah buat ramai orang failed. sekali nya, time turn aku dah, kereta tuu la pulak aku dapat. -____- punyala aku berserah time tuu. huh! dan di pendekkan cerita, aku pun failed bukit. pheerr! punyala down. terus rasa macam mau balik rumah dah. tapi tapi tapi kan, aku pass laluan oke. markah aku 17/20.  huhaayyy! sayang aku dengan pegawai tu. baik sioottt. sporting. in conclusion, aku terpaksa laa mengulang JPJ lagi nanti tapi tak tau lagi bila ney. cikgu kata 19 hb ney tapi kalau penuh, apa boleh buat. postpone laa sampai raya yerrr... -,- FRUST!


oke next! GOOD NEWS! huhaaayyy! entry sebelum ni, aku ada cakap aku kecewa, sedih sebab kununnya tak dapat tawaran MEDICMESIR tuu. happy tengok kengkawan dapat tawaran and dalam perancangan nak further study di sana tapi deep in my heart, in my lung, in my jantung, nak jugak aku study sana. sob3~  :( then, masa aku tengah tidur kepenatan dari IM, ada sms masuk tapi aku ndak layan. aku terus kan jak tidur ku. sebenarnya aku dalam proses mau tidur mati time tu. huhu. lepas tuu, ada orang kol. aku sambut dengan mamai. hehe.


zoela: hello, zila!
aku: helo, arr.. *masi mamai
zoela: kau tidur ka eya?
aku: hehe. eya...... *suara serak serak lagi oke
zoela: eh, pegi kau cek email mu! ada suda tu dapat tawaran dari MM.
aku: arr?? ada suda?? kau dapat kaa?? *terus segar!
zoela: hehe. eyaa. pegi laa kau cek. sebab kata ummi MM, semua staf staf sana sekarang busy hantar surat tawaran pegi email kita kita ney.
aku: oww yaka?? bha yala.. nanti aku cek. oke tengkiuuukk! 
zoela: bha3. 

aku pun apa lagi, dengan semangat nya terus pegi ambek laptop, online! bukak email, scroll down, cari from MEDICMESIR. searching searching searching searching searching.......... naaa! jumpa! weee... bedebarnyaaaa.. terus laa aku bukak. erm, aku dapat di TANTA. program ijazah perubatan. duration 6 years! punya laa HAPPY! sangat sangat laa bersyukur. alhamdulillah~ :D tapi kan..... di mana mau cari duit. aku bukannya dapat schoolarship pun. duii.. and once again, aku BINGUNG dalam menentukan future ku. matriks/upu/MM??? 



2 comments:

  1. wouuu~ syiuknya kamu!! hehe
    bha, pilih la baik2 ah..
    berkorban demi masa depan takpa bha..
    good luck ah, kw buleh tu!! =D

    ReplyDelete
  2. wee.. tengkiu dedet! yeah. bkorban demi masa depan! :D

    ReplyDelete