my beloved followers

Wednesday 25 May 2011

fiuuhhhhh~ lega bebeno!

nak tau tak? nak tak? nak? nak? nak? hehe. tadi petang kan, lepas dah memasak, buat keja umah semua, *highlight di situ. HAHA.* dengan semangatnya aku pun pegi laa depan lappy, dengan niat yang suci, nak update blog ney. sekali tengok, tak bole bukak! oke, masih ada kesabaran di situ. then, aku try lagi. tak bole jugak. hey! kenapa ney??! kepegalan melanda diri namun masi lagi iman suruh sabar. huu~ sabar zila, sabar~ aku try lagi. tak bole jugak! aduyaaiiii! nak nangis laa pulak time tuu. punyalaaa. ahaaii. yea laa. aku tau laa blog aku ney buruk bebeno. belum expert lagi aku nak cantikkan, nak make-up make-up blog ney. tapi aku sayang tauu. hukhuk. then. aku biar jak. macam tak sanggup dah nak bukak balek blog ney. sakit hati aku coz tak leh sign in. tak pa tak pa.

lepas tuu........... tadi! aku pegi laa sign in. mencuba nasib even aku tau macam takda guna dah nak try. apa tak nya. tadi aku dah try bepuluh juta ratus kali, x dapat jugak bukak. haa... and finally! dapat jugak aku sign in! hooyeah! HAHA. "gembira  rasa dalam hati" <--- nyanyi versi lagu p.ramlee yek. oke. tak tau dah nak cakap apa. atcelli, aku bukan nak buat entry ney. tapi, dah sebab hepi sangat, tak salah kan..... :D oke laa. tengok gambar jaa laa korang. 





malu laa. *puikpuik! 





cak!


hiraukan jaa hello kitty tuu.









HAHA! macam ney laa muka aku stress tadi.



haaa! cik blog! jangan nak main sorok sorok dengan aku lagi lain kali yea! watchout!






oke dats all!


p/s: sori laa bagi mana mana hamba Allah yang tak suka tengok gambar aku yea. :)

No comments:

Post a Comment