my beloved followers

Monday 2 May 2011

derebinggggg JPJ ku. wuuuuu~

Assalamualaikum. hye peeps! :))






pejam celik pejam celik... esok aku JPJ sudaaaa.. eeee.. siapa mau ganti tempat aku?? adeeii. seram ni kik! kalau aku pro hal hal derep ney, ndak jugak aku ketakutan tahap mau terbang pegi langit ke tujuh puluh tujuh begini. ini, asal kan derep, mesti mati enjin, mesti lupa tukar gear, mesti lupa tengok side mirror, mesti itu, mesti ini, mesti mesti mesti.... naaa. cemana kau mau pass ney ziela???? u know, time QTI hari tuu pun, nasib nasib jak aku lulus sebab penilainya baikkkkk laa sangat.. *eh tak! aku tipu. dia marah aku. cis! ada jugak part aku mati enjin tengah jalan dekat roundabout punya laa aku panik*tapi dengan selambanya aku hidupkan enjin balek dengan muka ndak bersalah. LOL. ada jugak part aku lupa tukar gear. aduiina ziela. haa.. lagi kata orang, kalau JPJ ney, pegawai tuu memang tegas and diorang berpegang pada kata kata "tiada maaf bagi mu" huhaaayyy! gilaakk eh. kompom kompom laa aku ndak dapat dimaafkan esok ney kalau aku mati enjin lagi. huhaayy! oke laa. sampai sini jak dulu. doakan jak aku pass yea! pas2 pass pun ndak paa laa yang penting pass. oke?? hehe.


oke nyte peeps! love u! muaahh! :D


seyez takoootttt! :(

2 comments:

  1. zila....aq pn g2...dy blang sya blom mhir..huarGghh~
    sob3 T___T....

    ReplyDelete
  2. yeahh! you go girl!!
    sy follow kw uda =DD
    keep in touch!!

    ReplyDelete