my beloved followers

Friday 29 April 2011

CONTEST ALYA: AKU DAN ALAM


Assalamualaikum. hyeloww welloww yelloww! :D
eheeemmm! korang nampak tak tittle kat atas tu... hehe. yeahh. aku ikut contest lagi buat kali kedua. hehe. gatal sangat kan tangan ni. lagi pun, c nurul tag aku. apa lagi. join jak laa sementara mengisi masa lapang di rumah sebagai seorang bambongan yang berjaya. okee. tapi tapi tapi kalau korang nak ikut contest ni, jangan lupa baca syarat penyertaan dulu ya. :)











naaahhh. tu dia tu dia tu diaaaa.. "hekeleehh! mana muka kau zila?"  weee.. sorii. macam itu jak gambar aku dengan alam kunun kununnya yang paling oke. itu pun, membelakang. tak pa laa kan. yang penting ada aku dan alam (laut membiru, awan berarak, rumput yang kehijau-hijauan. LOL) 





oke, aku tag LIMA ORANG PERTAMA yang baca entry ney. hehe. macam mana nak tau? ermmmm.. sendiri mau ingat laa. :D








No comments:

Post a Comment