my beloved followers

Tuesday 23 August 2011

si TiTi dah datang dahhh ~ :)




Assalamualaikum readers ! ^^

23 ogos sampai 8 september ... kiralaa berapa hari jaa si TiTi ada di rumah . err. okay , kirakira 2 minggu lebih laa kan . sekejap ka tuu ? errr . tapi okay laa .  ada jugak orang yang bole teman aku pegi bandar nanti . ada jugak yang teman aku bejalan . ada jugak yang teman aku tidur malam , ada jugak teman aku pegi tandas kalau tengah menggigil lutut tahan urine tengah tengah malam , yang tolong ambekkan towel aku kalau aku dah lupa ambek tym tengah mandi , yang tolong pasangkan kerongsang kat tudung aku kalau aku tengah kepayahan ..... kaann . ada jugak kaann .. tapi .. ada jugak yang berebut dengan aku kalau nak pakai tudung , berebut sandal , berebut kasut , berebut cardigan . ohmaaiiii . yea , ada jugakk . tapi tak laa berebut boyfie . :O

err . jangan pedulik dengan muka jelek sebelah kanan tuu . err . i mean , AKU . --' *aku lupa mana belah kanan =="

okay laa . takda point punn . saja nak post entry macam blogger rajin padahal tak rajin .. 
Assalamualaikum ^^

p/s : aku tak tau nak tido mana . tempat aku si TiTi dah conquer . T_T

No comments:

Post a Comment