my beloved followers

Friday 19 August 2011

all about BOSAN ! -.-


Assalamualaikum . ^_^

hari ney aku bosan . harihari ku rasa bosan . bosan aku harihari . bosan pun dah bosan dengan perangai aku yang selalu bosan ney . jadi kesimpulannya , AKU BOSAN . -.-

ini hasil kreativiti aku yang tak berapa nak kreatif masa aku bosan . ntah papa . sila terima seadanya . huh !

kalau aku renung-renungkan balik , aku tak sangka pun aku masi boleh hidup di muka bumi ney dan jalankan hidup seperti orang normal *macamlaa selama ney tak normal walaupun aku harihari BOSAN dengan rutin harian yang sama dari akhir december yang lalu hingga laa sekarang . i told you yea . rutin harian aku tiap hari sama , dan tak berubah . aku banyak betonggeng duduk di rumah dari keluar rumah semenjak kengkawan aku semua dah sambung belajar . semua dah jadi budak uni , pra-uni , matrikulasi .. untunglaa ~ aku jaa ney masi menghitung hari , menunggu di pinang orang . huh ?? eh tak tak . menunggu surat tawaran nak pegi belajar . hehe .

raya tak lama lagi . yeye !! kengkawan aku pun ramai nak balek tawau dah . seyezly , aku betolbetol tak sabar nak jumpa diorang semua . tolonglaaaaa masa . cepatlaa engkao berlalu . tolonglaaaa ~ adek aku pulak nak balek hari selasa ney . yeah !! yeahhhhh ! so , aku harap BOSAN yang sering menghantui diri aku , bole chow cepatcepat ! kalau tak , boleh nazak aku . T_T


kalau budak ney ada , ada jugak kawan aku begila gila di rumah . tak laa aku begila sendirisendiri macam orang gila . -.-


okay , atcelli aku tak tau nak cakap pasal apa . merepek melalut macam ney pun , harap korang boleh maafkan . sekian , terima kasih . -.-
Assalamualaikum ^_^


p/s : aku tengah belajar cakap mandarin . jangan jeles . okay babaii ~

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. kau bosan aku lagi bosan!

    bosan dgn bespren baru aq yg b'nma 'assignment'.

    yay for me!

    ReplyDelete