my beloved followers

Thursday 28 July 2011

aku sedih . :'( this sadness is not related to kekalahan MAL fc VS SIN yang pandai acting tuu . -.-

hari ney .. aku sedih sesangat . bukan cuma hari ney , tapi hari hari sebelum ney dan selepas hari ney jugak . aku tak tau dah macam mana nak sembunyikan lagi rasa sedih aku . aku penat nak pura pura senyum depan orang , penat dah pura pura jadi seorang yang happy go lucky , penat dah pura pura nak friendly sangat melayan karenah orang yang tak dikenal dalam facebook . semua kepura puraan ney aku buat sebab aku cuba nak lupakan semua problem aku . bodohnya aku . aku sangka semua ney dapat settle kan masalah aku . aku sangka dengan hanya goyang kaki dan cuba lupakan semua masalah tuu , dapat buat aku happy balek . yea , bodoh sangat ! macam mana masalah nak selesai kalau aku hanya nak larikan diri jaa kan .tak da usaha langsung !!  

"mukak mu ney ziela ada masalah ?" yalaa .. aku pun manusia normal jugak ada masalah . 
"apa jaa masalah mu ney ziela ? sudalaa bambongan jaa , takkan ada masalah kot?" yea , aku memang seorang bambongan yang paling berjaya di alam semesta . duduk di rumah jaa , jaga adek . tapi masalah tuu memang laa tak dapat nak di elakkan . pernah dengar jugakkan "PERSONAL PROBLEM" . aku tak tau macam mana dan bila nak settle semua ney . cepat cepat laa masa berlalu . aku cukup terseksa sudah sekarang ney . sangat ! berabis !


masa aku post tentang kesedihan aku ney kat wall 'mukabuku' aku , komen ini laa yang aku dapat . semua dok fikir aku kecewa berabizz dengan bola . yalaa , kebetulan malam ney perlawanan bola sepak MAL VS SIN . dan yang sadis nya , malaysia kalah 1-2 . SIN memang patut blah ! semua pandai berlakon jaa. asyik2 injured . eish . *keluar tajuk -________-




 ya ALLAH ya tuhan ku , tolong laa hamba-Mu . berilah aku petunjuk-Mu , ya ALLAH . 
hanya Engkau yang tahu apa yang terbaik buat ku . 
:'(


p/s : sapa ada tisu ? gimme one please . :'( 

No comments:

Post a Comment