my beloved followers

Saturday 23 July 2011

bezfren ku befdayy ! yeye ! ;D

Assalamualaikum . hye peeps ! 



Dayang Norashikin binti Rosley 
cantek tak ?? *ann , sila jangan meletop . -,-

hari ney befday besfren aku laa weyy . kawan dengan dia ney memang bezz tahap gere gere laa wey . sangat laa wey . sangat sangat bezz laa wey . *ouuppss . sori atas penggunaan wey yang kerap

dia ney laaa kawan aku yang paling lama . kami satu kampung . kampung ranggu yang sentiasa jadi kebanggaan . kami satu sekolah jugak dari tadika sampaaaaaaaaaiiiii laa form 5 . hebat tak hebat ? tapi sekarang dia dah sambung study kat UMS , student Asasi Sains beb ! teror tak teror ?  huaaaa ~

kawan dengan dia , bagi aku memang tak pernah ada masalah serius laa . masalah kecik pun tak pernah jugak . tapi masalah yang main main adalaa . masalah main main ? ouh , tak paam ? tak payah laa paam . cerita zaman budak budak kami dulu . ehe . :)

ke hadapan ann yang di AIM , 

1) HAPPY BIRTHDAY SYS ! 
2) harap harap kao ndak lupa aku . ku timbak kao kalau kao ignore aku nanti yea . 
3) jangan kao banyak main terus . kao belajar jak sampai geger otak . betol ney aku cakap .
3) kalau kao rasa nda selesa tidur di rumah mu , kao datang jak pegi rumah ku tidur . tesedia suda katil 
4) kalau dah sampai rumah ku pulak , nda payah suda mao trep rajin bantu aku jemur kain . kao duduk jak tekurung dalam bilik ku sampai buring . sebagai tanda aku hormat tetamu .
5) kalau kita jalan di bandar pulak , jangan lupa bawak spare selipar/high heel . mao lempar pencuri hanset kalau kita jumpa dia lagi . ingat tuu . 
6) jangan suda kuat betol shopping mopping . time SALE jaa baru bole .
7) kalau c *** datang tawau pulak , jangan lupa sound sound yea . :p
8) jangan ada rahsia yea ! apa apa hal bagitau jak aku . insyaAllah aku dengar apa kao cakap . tapi kalau tolong , aku nda pasti laa bole kaa ndak . LOL jk
9) nanti kita buat resepi baru yea . kalau setakat telur dadar mayonis campur daun sup , apalaa sangat kan . 
10) SAYANG KAOOO ketat ketat sampai melekat ! 





BESTFRIEND FOREVER ! siapalaa kao kaann .... XD

1 comment:

  1. kau org sabah lakk...
    hai bhaaa..
    hahahaha...
    rumah aku dekat jak ni dari ums tu..
    jum jum 1b..jalan jalann

    ReplyDelete