my beloved followers

Saturday 23 July 2011

si ziela hang out dengan new buddy !

Assalamualaikum readers ! 

how are you ? sehat tak ? sehat kan ? alhamdulillah . hari ney korang happy tak ? happy kan ? alhamdulillah . korang boring ? alhamdulillah jugak tau . :)

oke hari ney , hari sabtu . hari ney aku keluar jenjalan dengan zoela . one of my best buddy ! memang best ! tapi kami tak keluar berdua . kengkawan c zoela pun join jugak . her classmates ! mula mula tuu aku takut jugak aku kekok kalau jumpa kengkawan zoela ney . tapi bila dah jumpa , wow ! bezz apaa . they were really cool babe ! lucu lucu jugakk . :D 

oke , meh sini semua tengok gambar kami ney . malas jugak nak cerita panjang panjang . penat ! tak pa kaaaaaaaaannnn ... :)

jom laaayyyyaaannn ~~




romi , roy , zoela ..
tengah tunggu kawan yang dua orang lagi tuu . :)


tunggu bas nak ke bandar sambil minum air kelapa . :)


ouh yeaaa . kami terjumpa si arjun a.k.a amy . tengoklaa gambar belakangnya jaa . 

 masa kami dah masuk dalam bas , dia panggil kami turun , tumpang dia dengan van ney pegi bandar . free beb ! hah ! nak bagitau ney . van yang kami naik ney van DIGI oke . sebab si arjun ney kerja dengan DIGI . btw , thanx amy ! lupa aku cakap tadi . -,-


sampai kepsi daaa . nak makan ! lapar ! walaupun lapar , ney jaa yang aku pesan . sebab aku tengah diet ! LOL . *adakah orang diet makan cenggini ? 


zoela , djay , roy

didin . 
haa , budak ney pemalu siot nak begambar . tapi kalau dah bercerita ,  em em em ... geleng kepala aku . sampai makanan dia lupa nak baham . syok sangat bercerita letteeww . persis dengan kawan aku c PREQY ! :D



"eh eh , saya bukan artis !" kata romi .
ney pun satu susah nak begambar . pemalu kooottt ~ sama dengan didin . 


malu nak begambar sendiri sendiri depan diorang . jadi aku begambar tapok tapok ! LOL


love you zoela ! :D


CANDID ! me wif didin

begambar dengan atok kepsi . love you zaman berzaman atok ! :p


dapat jugak aku begambar dengan didin . setelah dia dipaksa . haha


senyuman diorang manis tak ?? manis kaaannn . :)


susah giler tangkap gambar masa ney . roy dengan djay kat tepi tuu haa . ada jaa slek . haha ! lawak laa kamuu ! 

ouh yea ! semua buat muka yang cukup kiut ! :D



oke , abizzzzz dahhh . habizz makan tuu , kami balek umah laa . malas nak stay lama lama kat bandar .
panas ! cehh .. btw , memang bezz la new buddy ! thanx to zoela jugak sebab ajak aku keluar hang out sesama . kalau tak , berkulat laa aku kat rumah tuu kan . :)

2 comments: