my beloved followers

Monday 20 June 2011

mohd alif aiman , get well soon . :')

assalamualaikum readers . hyeloww . :)

eheei . penat ney baru balek dari klinik dengan mak . kami pergi klinik Dr. Anina bawa si Alip yang demam kesian . dia demam dari semalam . muntah tak habis habis , makan tak selera , nanges pun tak henti henti . errmm . kesian aku tengok mak aku . sebok urus alip sampai tak tidur malam . memandangkan alip takda makan , menyusu pun takda , muntah yang keluar tu pun muntah yang warna kuning . dapat imagine ? alaa . muntah yang kalau keluar tuu , memang pahit bebeno laa rasa nya. erm , sorry . aku tak bermaksud pun nak buat korang korang geli geleman mau imagine muntah tuu tapi just nak korang bayangkan macam mana sengsaranya budak umo 1 tahun hadapi benda tuu . sedangkan aku , kalau kena sakit macam tuu , confirm tak dapat tidur malam jugak . sakit tuu doe . tapi masa kat klinik tadi , heran jugak aku dengan mak tengok alip berlari lari pusing pusing klinik tuu . punyala cergas sedangkan dalam kereta tadi , lemah semacam jaa dia . kata mak , maybe dia happy dibawak pegi klinik . teringin sangat nak  jumpa doktor kot . hehe .

masa jumpa doktor tadi , sekali laa mak tanya kan tentang kerja kosong untuk aku . and i was like "huh??? O.o" tak sangka pulak mak aku tiba tiba tepikir nak aku kerja situ . so , doktor tuu pun interview aku laa . tanya serba sedikit pasal latar belakang family , and sebab nak kerja kat situ . nak jaa aku cakap . "bukan saya yang nak kerja sini . mak yang nak" muehehe . tapi tak laa sampai macam tuu . deep in my heart , ada jugak hati nak kerja situ kan , bantu bantu doktor , susun susun ubat kaa and apa apa ja laa . yalaa , sementara tunggu bulan 10 nak sambung study ney , baik aku cari pengalaman kerja kan . tapi tapi tapi , belum kompem lagi aku dapat kerja ney . kata doktor tuu , nanti dia akan kol kalau ada apa apa . so , harap harap laa aku dapat kerja tuu kan . hopefully .

sebelum balik tadi , singgah dulu makan kepsi . isi perut kunun . kalau kami yang sihat ney , nak isi perut sampai kembung . kalau alip pulak , nak isi perut yang kembung . poor alip . sikit jaa dia makan . takda selera . pastu bagi dia makan ubat muntah dengan ubat demam . sampai jaa kat rumah , terus dia tidur . mengantuk laa tuu . erm , kesian . :'(.


akak-akak , abang-abang , doakan alip cepat sembuh yea and ceria macam ney selalu yea . :')

3 comments:

  1. alamak...kesiannya...comel2 sakit... semoga cepat sembuh ya... hehe..

    ReplyDelete
  2. jeira : ehe , thanx sys . kurus dah dia skrg . sakit kan

    gary : hehe . thanx . amiiinn ~

    ReplyDelete