my beloved followers

Sunday 12 June 2011

happy befday my best buddy !






huh . korang korang kenal tak c menak a.k.a aini ?? ahaa . ney laa bezfwen aku dunia akhirat . amiiinnn~ syok gila kawan dengan dia wa cakap lu . korang mana tau kan . bukan sembarangan orang kawan dengan dia ney . untung kan aku . jangan jelez yea . :p 

menaaaakkkk !! happy birthday darl ! sayang kau sangat sangat ! tu jaa pic kita dua yang aku jumpa . sikit ja kan pic kita sama sama . ada pun ,tapi c nuin ndak upload . eeee . kita bom c nuin nanti . apa pun , semoga panjang umur , dimurahkan rezeki , dipermudahkan segala urusan , senang mau study ndakda aku di sisi , HAHA . okeoke ? jangan cengeng cengeng tau . kalau ada problem , juz call me oke ? line 24 jam . :)

thank you so much dengan apa yang kau share dngan aku selama ney , rahsia, story morry ,  makanan , minuman , duit , katil ,baju , loker , beg , jam , sandal ....... and kalau aku mau cakap semua , memang juling laa orang baca nanti . telampau banyak . thank you sebab jaga aku time sakit , ambik berat pasal aku , urut tangan ku time time mengantuk di perhimpunan , kasi bangun aku time pagi pagi , tunggu aku even aku selalu lambat pegi sekolah , ingat kan aku untuk pegi stay up tiap malam . thank youuuuu ! really love you ! sumpah tak tipu ! 

sedih kan sekarang kita dah jauhhh . masa kat airport ari tuu pun tak sempat hantar kau . sedih sangat sangat ! masa kau telefon sebelum fly hari tu , punya laa aku tahan nanges . i told you yea . yalaa . entah bila lagii boleh jumpa . huuu~  so , WARNING! DON'T EVER EVER EVER EVER EVER EVER FORGET ME YEA ! AWASSSSSS !!! 





SAYANG KAU SANGAT SANGAT SANGAT SANGAT SANGAT SANGAT SANGAT ! 
:D

No comments:

Post a Comment