my beloved followers

Friday 29 April 2011

semua tentang 4 sejja.

assalamualaikum. helloww welloww! 

huhaayy! lama rasanya ndak update blog. sorii laa yer. datin busy. *bueekkk! :P oke hari ney, aku nak ikut contest tentang semua semua semua soalan yang mau 4 jawapan sejja. macik ney yang tag aku. hehe. :D uww yea. kalau nak ikut contest ney, jangan lupa baca syarat-syarat nya erk. :)





4 perkara yang menggambarkan anda.
yang tinggi tinggi sikkkiitt tuu
yang ayu ayu tuu. *puik!
yang kuat ketawa tuu
yang bertudung tuu bhaaa.. eish. :)


4 nama manja.
zieyll
ziela
ila
GODZILLA *nama untuk orang cari pasal ==")


4 perkara baik yang kamu buat hari ni.
bangun awal tanpa mengeluh *sebelum ni, mesti dipaksa bangun. and aku bangun dengan muka yang masam mengalahkan limau belum masak tu
kasi bersih seluruh rumah sampai bekilat *biasanya aku bersihkan bahagian atas jak.
sabun bilas dan susun piring *biasanya aku tukang bilas piring jak. hehe
masak telur, sayur, nasi untuk seisi keluarga. *cukup baik bha kan


4 tempat yang nak sangat pergi.
paradise of course!
mekah  *insyaAllah.. tapi before aku pergi, bagi parents aku dulu pergi sana tunaikan hajat diorang.
paris *kunun sana romantik. mau jugak aku tengok apa yang romantik sangat kat sana.
jepun *ada salji, ada bunga sakura, mau jumpa sailormoon. rinduuuuu. :D


4 benda wajib dibawa kalau keluar.
jilbab *uiseh
handphone of course!
jam tangan *supaya lebih tepati masa kalau date. LOL
purse yang dipenuhi dengan syiling *supaya senang pegi toilet. :D


4 perkara terakhir yang kamu buat sebelum kamu join contest ni.
makan makan makan.
baca blog c epi.
ber-facebook-ing
ajar adek ku addmath =="


4 orang yang kamu paling sayang di dunia ni.
mum dad! 
adek adek ku sayang
kengkawan ku yang kilik and gila sepanjang masa *time spm sejja rasanya dorang waras. LOL
and and and..... YOU! :D 


4 jenis ragam manusia yang kamu jumpa hari ni.
berkumpul d sabindo ramai ramai *macam ada show padahal ndada apa apa pun. garu kepala aku tengok dorang. =.=
berpusu pusu masuk masjid untuk solat jumaat
menari cara duduk *adek bongsu aku
orang kejakunan mau bergambar *nurul dengan c ann :D


4 misi yang mesti kamu capai tahun ini.
dapat 4flat kalau dalam matriks nanti *so, boleh la sambung untuk jadi doktor. mudah mudahan.
jadi anak yang banggakan parents
mahu jadi orang yang ada keyakinan diri yang tinggi *sekarang ni kureeennnggg
mahu jadi matured lagiii. 


4 habit buruk kamu.
tersangat teramat terpaling kuat marah kalau dalam rumah. *sampai kengkadang di gelar singa betina. =="
suka memberontak *aku paling tak boleh kalau apa yang aku tak suka, itu jugak yang jadi. start laa aku buat perangai.
suka menilai orang through observation. *don't judge a person by their body ya.. hukhuk.
boros *naaa.. ini satu perangai ku yang susah betul mau dibuang. ish ish ish!


4 perkara yang kamu fobia.
CICAK! *eeuuuwwwww! pehhlissshh! jangan kasi tengok aku!
tikus *yakk! kalau yang besar besar lagi tuu tepi bangunan lama, d highway, huh! boleh bikin aku pengsan.
ular *sama macam cicak tapi dia xda kaki
biawak *sama macam cicak jugak tapi bezanya, biawak lagi besar


4 sebab kamu join contest ni.
c epi tag aku
nampak macam syok.
kebosanan. 
juz nak jadikan entry untuk blog aku yang lama dah x TERupdate. :D


tag.
aduuhh. part ini paling aku malas. malas mau mencari orang yang mau di tag. hehe. okeoke. c anu laa, c ituu.. errr.. ituu.. err... eh! ndak payah laa mau pilih pilih lagi. aku tag SEMUA yang baca laa ya. boleh la bha kan. kan kan kan.. :D

2 comments: