my beloved followers

Tuesday 20 September 2011

happy birthday to miiiiiiii....De' . xD



Assalamualaikum readers ! ^_^

hari ney , 20 SEPTEMBER 2011 , entry ney specially dedicated to this super cute birthday girl , AZMIDAH BINTI ALANG . yeaahhh ! give her a loud applause ! sambil nyanyi lagu 'Happy Birthday' merdumerdu yea ! haa , tengok tengok . dia dah tesengih sengih dah baca ney . malu laa tu . muahahaha ! 

comel kemaen kan . jelezz jelezz . haha . *mide, aku samun gambar mu dari henpon ku . kasi tengok orang . nda papa la bha kan :p

tau tak dia ney siapa ? haa , dia ney kawan aku dari sekolah rendah sampai laa sekolah menengah . tapi sekarang tak samasama dah . dia sekarang nun jauh di sarawak sana . student asasi sains di UNIMAS . rumah kami pun dekat jaa . melangkah dua tiga langkah dari rumah aku , dah sampai dah rumah nya . dekat jaa kan . kalau share story morry , problem , dengan dia ney , memang best . korang bole try kawan dengan dia kalau nak tau . :) 

macam biasa laa , mesti ada benda aku nak cakap dengan birthday girl kan . antaranya adalah *skema la pulokkk -.-
1. semoga panjang umur , murah rezeki , dicepatkan jodoh O.o ameen ~ xD
2.  jangan selalu lambat pegi kuliah . cepatcepat gerak biar sampai masa yang kejar kao . jangan kao kejar masa . kehkehkeh 
3. ouh , yea .. kuek lapis hari tuu aku tak habis bayar lagi laa ! hutang dengan kao RM10 ! ><
 4. kalau aku ndada suda di muka bumi ney , jangan laa kao sedih . eh eh , i mean , kalau aku ndada di muka bumi ranggu ney . jangan fikir jauh betol okay -.-
 5. selaluselalu laa baca belog aku yep . aku tau kau pembaca setia . kau jak ney harapan . hekhekhek
6. study leklok ! jangan telampau stress ! eleh , tapi kalau kau ney , macam ndada laa yea mukakmukak stress . hee~ 
7. ouh yea , mesti belajar jugak cara cover ketawa daripada meletop ! aku paham itu -.-
  8. samasama bejuang kejar citacita yang satu , yang jitu . doctor-to-be ! ameen ~ :)


p/s: takda hadiah yang boleh aku post kan . hanya doa yang mengiringi mu . acececehh ~ :p

2 comments:

  1. acecehh..aku paling like tu yang nombor 2..biar masuk u, tetap paling lambat!haha

    ReplyDelete